Pages

Makalingaw Makawala Sa Laay Bisdak Jokes

Laugh and laugh till you drop BISDAK Jokes

"Multo"
Anak: Tay, tinuod na ang multo?
Tatay: Dili 'nak, ngano man nakapangutana man ka?
Anak: Ingon man gud si Yaya daghang multo ngari!
Tatay: Yati rah! Mag impaki na ta nak, Wa man tay Yaya!

++Englis Version++
SON: Dad, is ghost real?
DAD: Nope! Why you ask?
SON: Cuz! Our housemaid said there are lots of ghost around here
DAD: WTF, go and pack up your things son, It’s bad we don’t have housemaid thou.

________________________________________________________________________
"Toa na"
Bana: love, promise sugod karon di na tika luiban. ako nang biyaan ang akong kabit
asawa: wow, tenk you love, ako sad promise, ang sunod natong anak, ikaw nay amahan. prom-ise jud!

++English Version++
HUSBAND: Love, I promise from now on I get lose with my mistress
WIFE: Wow, thank you love, me also promise, that next child I bare will be yours.
________________________________________________________________________
"Baril Kuno"
Security: excuse me po mam, titingnan ko lang ang bag nyo kung merong baril
tiguwang: buang ka! di man gani maigo ang balde sa akong bag, baril pa kaha!
++English Version++
BARIL = Gun
SECURITY: Excuse me maam, I will have to check your bag if there is gun.
GRANDMA: Are you crazy! I can’t even fit the bucket in my bag, how much more if barrels?



Install the funniest Bisdak Funniest Jokes on GOOGLE PLAY 

________________________________________________________________________
Busog “Full Tummy”

anak: ma, busog nako, dili nako mahurot
mama: hutda dyud na! kabaw baka nga daghan gipang gutom sa kalibutan?
anak: nya kung ako ni hutdon, mabusog sila?!

++English++
SON: Mother, I’m full, I can’t empty anymore these food.
MOTHER: Empty you’re food, don’t you know that many peo-ple are starving?
SON: Really! so it means If I empty it all, they become full stomach also?



No comments:

Post a Comment